Kjøps- og medlemsvilkår - Queen of ads medlemsportal
1. Innledning:
Disse vilkårene gjelder ditt medlemskap i Queen of ads medlemsportal.
Queen of ads medlemsportal er et medlemsskap, et abonnement på kursinnhold om temaer knyttet til Facebook-annonsering.
Formålet med denne avtalen er å skape trygge og klare rammer, minske sjansen for eventuelle misforståelser, legge grunnlaget for et godt samarbeid, samt sikre at handelen skjer i overensstemmelse med gjeldende lovgivning - herunder forbrukerkjøpsloven, angrerettloven og e-handelsloven. Vilkårene i denne avtalen medfører ingen endring av mine eller dine lovbestemte rettigheter, men er ment å framheve våre viktigste rettigheter og plikter.
Avtalen består av disse vilkårene, samt opplysninger du har fått ved bestilling. Alt annet dekkes av de lovene som til enhver tid er gjeldende.
Dersom du lurer på noe i dette dokumentet ber jeg deg kontakte meg på [email protected]
Ved kjøp av produktet/tjenesten bekrefter du at du har lest, forstått og aksepterer disse vilkårene.
2. Avtalens parter:
Selger er Anette Thaulow
c/o Anette Maria Thaulow
Halfdan Wilhelmsens alle 18
3116 TØNSBERG
Telefon: 924 35 269
E-postadresse: [email protected]
Org.nr.: NO 925 737 038
Kjøper er deg, du som kjøper medlemskap i queen of ads medlemsportal.
3. Selve medlemskapet:
Kjøp av dette medlemskapet inkluderer
- Kurset «Queen of ads - Bli trygg og rå på Facebook-ads», et komplett grunnkurs i Facebook-annonsering
- Bonusleksjoner, demonstrasjoner, challenges og livesendinger, på løpende basis
- Ukentlig 1-til-1 veiledning, gjennom «kontortid» på Voxer, der du har anledning til å stille spørsmål til meg direkte
- Lukket kursgruppe på Facebook, der du kan stille alle dine spørsmål når som helst, be om tilbakemelding på annonseinnhold, landingssider, osv.
- Mulighet til å delta på månedlig gruppesamtale på Zoom med hot seat mentoring
- Invitasjon til live Q&A i Facebook-gruppa, etter interesse
- Medlemspris på enkeltstående timer 1-til-1 med mentoring/veiledning over Zoom
- Medlemskap i "Anettes Unicorn Club" - en lukket Facebook-gruppe for mine kunder, venner og partnere i gründerverdenen. Alt som ikke skjer i kursgruppa skjer her.
- Tilgang på alt fremtidig innhold og oppdateringer på eksisterende kursmateriale
Medlemsportaler er levende produkter, og jeg vil forbeholde meg retten til å endre på medlemsportalens struktur og innhold som jeg vil. Det betyr at innhold kan legges til, endres eller fjernes etter hvert som produktet utvikler seg.
4. Ansvar:
Jeg forplikter meg til å levere innhold og andre tjenester som beskrevet i punkt 3. Verken jeg eller teamet mitt påtar seg ansvar for din suksess.
Kjøper forplikter seg til å følge vilkårene i denne avtalen, og reglene på facebookgruppa.
5. Kommunikasjon og medlemsdialog:
Det er viktig at du melder deg inn i Facebook-gruppa, da all informasjon rundt happenings, kontortid på Voxer, osv., vil bli gitt her.
Generell kommunikasjon med meg skjer på epost eller i Facebookgruppen, med mindre annet er avtalt (f. eks. ved kontortid på Voxer, snakkes vi selvfølgelig på Voxer). Henvendelser besvares innen min normale arbeidstid i ukedager, som er fra kl 10:00 til 16:00. Jeg har små barn og en arbeidshverdag som kan være både travel og uforutsigbar. Kunden bes derfor vise forståelse for at jeg ikke alltid kan svare øyeblikkelig på henvendelser, men også ha tillit til at jeg prioriterer henvendelser fra mine kunder så høyt jeg kan.
6. Betaling, Angrerett og Garanti:
Prisen for medlemskap kan endres, men dette vil ikke ha noen effekt på den prisen eksisterende kunder betaler. Med andre ord vil en kunde som kjøper medlemskap til kr 249,- fortsette å betale den prisen helt til de melder seg ut.
Returnerende kunder må betale gjeldende pris, altså den som er oppgitt på salgssiden ved kjøpstidspunktet.
Betaling skjer via bankkort eller kredittkort ved innmelding. Kvittering tilsendes fra min betalingsleverandør Stripe. Jeg aksepterer Visa og MasterCard gjennom Stripe og Kajabi. Alle transaksjoner sendes kryptert via SSL (Secure Sockets Layer) og er 100% sikre.
Ved kjøp av ett års medlemskap gjelder normal angrerett og 14 dagers angrefrist. Kunder som angrer innen fristen, uansett grunn, får 100% refusjon.
Ved løpende medlemskap har du i praksis ingen angrerett, ettersom det ikke medfører noen bindingstid. Husk at månedlig betaling trekkes på samme dag som du først kjøpte medlemskap. Med andre ord vil en kunde som kjøper kurs 3. mai bli belastet på nytt 3. juni.
7. Betingelser for bruk:
Alt innhold i portalen er i utgangspunktet beskyttet av opphavsrett. Kjøper kan ikke bruke bilder, design, opptak eller noen deler av produktet på en måte som krenker mine rettigheter, eller som ikke er godkjent av meg.
Allmenn tilgjengelig informasjon står kjøper fritt til å dele videre.
Programmet er til personlig bruk. Det vil si at du ikke kan dele påloggingsinformasjon eller innhold med andre. Det er heller ikke lov til å via screenshots eller lignende dele de andre medlemmenes ytringer i gruppa. Brudd på denne regelen vil kunne medføre utestengelse fra kursinnholdet og/eller Facebookgruppa.
Jeg forventer at folk behandler hverandre med respekt i Facebook-gruppa (ikke vær et troll!), ikke uoppfordret promoterer egen virksomhet, eller kommer med diskrimenerende og hatefulle ytringer. Jeg forbeholder meg retten til å kaste ut medlemmer fra Facebook-gruppa og kursportalen, dersom noen bevisst går inn for å skape kvalm, bryte regler og spre hat, rasisme eller annen trakassering.
8. Utsettelse og Avlysning:
Jeg forbeholder meg retten til å avlyse eller utsette planlagte eller fastsatte aktiviteter som følge av årsaker som er utenfor min kontroll, og som det ikke er rimelig å forvente at jeg kunne forutsett.
9. Utmelding av medlemsportalen
Ved kjøp av løpende, månedlig medlemskap har du ingen bindingstid, og kan melde deg ut når som helst. Husk at månedlig betaling trekkes på samme dag som du først kjøpte medlemskap. Med andre ord vil en kunde som kjøper kurs 3. mai bli belastet på nytt 3. juni.
Utmelding/oppsigelse av medlemskapet kan du gjøre selv, ved å gå inn på din profil og innstillinger, inne i kursportalen i Kajabi. Alternativt kan du sende en e-post til [email protected]
10. Endringer:
Disse vilkårene kan bli endret fra tid til annen. Den seneste versjonen er alltid den gjeldende, og vil finnes på min salgsside.
11. Konfliktløsning:
Jeg er opptatt av at kundene mine er fornøyd med det jeg leverer. Om du som kunde av noen grunn er misfornøyd, ber jeg om at du sier fra så snart som mulig.
Disse vilkårene og alle spørsmål vedrørende medlemskap reguleres av norsk rett.
Ved enhver tvist vedrørende vilkårene eller brudd på vilkårene, oppsigelse eller ugyldighet av vilkårene eller andre spørsmål knyttet til programmet, forplikter partene seg til å forsøke å løse på laveste mulige nivå mellom seg. Hvis tvisten ikke løses først ved forhandlinger mellom partene, vil en uenighet eller tvist i forbindelse med denne avtalen kunne sendes til forliksrådet eller retten.
Kontakt:
Anette Maria Thaulow
Farmannsveien 35, 3125 Tønsberg
Tlf: 924 35 269
Epost: [email protected]
Sist endret: 25.04.2022