Unik Business

Unik Business

Arrangert av: Anette Thaulow

Det finnes et hav av metoder, businessmodeller og innfallssvinkler når det kommer til business, markedsføring og sosiale medier. One size fits all? Not so much. Jeg vil utfordre deg til å eksperimentere og leke deg...

Alle episoder

Episoder

120. Hvordan jeg kickstarta businessen min

Min business vokste veldig raskt da jeg var fersk. I denne episoden gir jeg deg en slags casestudy av et av grepene jeg gjorde, som virkelig kickstarta businessen min. Jeg plukker fra hverandre hvordan jeg brukte...
Se episoden

119. Jeg hadde 400 følgere og solgte onlinekurs for 72.000 kroner

Høsten 2021 lanserte jeg mitt første onlinekurs. Jeg hadde 400 følgere på Instagram, og solgte kurs for 72.000 kroner. På den tiden var det et helt sinnsykt resultat! I denne episoden snakker jeg om hvordan jeg fikk...
Se episoden

118. Hva kjennetegner de som lykkes med egen business?

Hva som gjør at noen lykkes og andre ikke, er sammensatt. Men allikevel ser jeg et stort og viktig fellestrekk hos de som virkelig får det til. De gjør noe som de andre ikke gjør, om og om igjen. Og jeg er overbevist...
Se episoden

117. Mine beste tips til deg som er fersk på sosiale medier

I denne episoden snakker jeg om de vanligste fellene jeg ser hos deg som er fersk på sosiale medier, og hvordan du kan unngå disse. Jeg snakker også om det aller viktigste du bør fokusere på, når du vil bli bedre på...
Se episoden

116. Få ut fingeren og lanser nettkurset ditt!

Drømmer du om å lage ditt eget nettkurs, men sliter med å komme i gang og faktisk få det gjort? I denne episoden forteller jeg deg om den raske metoden jeg selv bruker HVER gang jeg skal lansere noe nytt. En metode...
Se episoden

115. Tjen penger raskt i businessen

Denne er til deg som vil komme i gang å tjene penger i businessen din på en rask måte, OG deg som allerede tjener penger, men vil ha en rask pengeinnsprøytning. Å tjene penger kan nemlig gjøres enklere enn du...
Se episoden

114. Balansen mellom å selge og gi verdi på sosiale medier

Hvor mye bør du egentlig selge på sosiale medier? Kan det bli for mye? I denne episoden snakker jeg om det å finne balansen mellom å selge og gi verdi, hvordan du kan jobbe for å finne det som passer for deg, og...
Se episoden

113. Det som stopper deg fra å selge på sosiale medier

Det som oftest stopper oss fra å selge på sosiale medier, er det som sitter oppi vårt eget hode. Dette handler om mindset rundt salg, og frykten for å framstå som “salesy”, masete eller være til bry. I denne episoden...
Se episoden

112. Hvordan få superfans på sosiale medier

Denne episoden handler om noe av det kanskje aller viktigste for å lykkes med markedsføring på sosiale medier: Hvordan få superfans!? Hvordan tiltrekke seg de folka som elsker deg, og er klare til å kjøpe når du har...
Se episoden

111. MÅ jeg velge en nisje? Og trenger jeg flere Instagram-kontoer om jeg har flere nisjer?

La oss snakke om nisje! Nisje er en sånn greie som mange stresser med, fordi vi ofte blir servert budskapet om at vi MÅ nisje ned for å lykkes. Men dette er vanskelig mange, og kan kjennes som en tvangstrøye. Så MÅ...
Se episoden

110. Markedsføring på sosiale medier i 2025, hva funker nå?

Hva må du gjøre annerledes når du markedsfører på SoMe i 2025? Det er temaet for denne viktige episoden. Faktum er at på sosiale medier florerer det nå av SoMe-guruer som snakker om alt som har endret seg, og hva som...
Se episoden

109. Onlinekurs eller medlemsportal?

Hva er forskjellen på onlinekurs og medlemsportal? Og hva burde du velge? I denne episoden snakker jeg om forskjellene, hva du bør tenke på når du skal velge, og forteller om min egen prosess med å gjøre et populært...
Se episoden