Unik Business

Unik Business

Arrangert av: Anette Thaulow

Det finnes et hav av metoder, businessmodeller og innfallssvinkler når det kommer til business, markedsføring og sosiale medier. One size fits all? Not so much. Jeg vil utfordre deg til å eksperimentere og leke deg...

Alle episoder

Episoder

133. Hvordan jeg jobber intuitivt og spirituelt med sosiale medier

Jeg jobber intuitivt med sosiale medier og markedsføring. Jeg forhåndsplanlegger ingenting, hverken i lanseringer eller ellers. Allikevel er jeg dønn strategisk og selger som hakka møkk. I denne episoden forteller jeg...
Se episoden

132. Er det mulig å bli STOR i business, uten å drive på en etisk snuskete måte?

Online business-landskapet er fullt av etisk snusk, kultlignende business-masterminds og markedsføring som bevisst bruker frykt som virkemiddel. Og i det siste har jeg grubla mye på, er det mulig å bli skikkelig stor...
Se episoden

131. Å selge uten å selge på sosiale medier

I denne episoden lærer du en genial teknikk for å selge uten å selge. Uten å framstå som "salesy" og masete, på en myk og enkel måte. Og misforstå meg rett, vi trenger å jobbe med mindset rund salg, og lære oss at å...
Se episoden

130. Når du har vokst deg ut av merkevaren din

“My business is an expression of my soul” er en sannhet jeg jobber etter i businessen. Det betyr at når jeg endrer meg, må merkevaren min også endre seg. Men hvordan jobbe med dette? Hvordan skape plass til den du er...
Se episoden

129. Fire nøkler til å poste MYE innhold raskere på sosiale medier

Å bli god på sosiale medier krever øving, MYE øving. Og for en del blir dette et enormt tidssluk. Så hvordan få til å poste mye, uten at det spiser opp all tiden din? I denne episoden deler jeg mine triks, mine 4...
Se episoden

128. Hvordan drive business når det stormer på privaten

I denne episoden deler jeg åpent og ærlig om min egen situasjon, og snakker om hvordan drive business når det stormer på privaten. Jeg snakker om psykisk helse når man driver egen business, hvordan manøvrere i...
Se episoden

127. De tingene som FAKTISK betyr noe når du skal bygge business

Alt for mange som skal bygge eller skalere businessen sin har fokus på helt feil ting. Du setter deg fast i ting som businessmodell, hvilke produkter du skal selge, tekniske ting, design, hvordan man blir god på å...
Se episoden

126. Å tre inn i den fulle krafta di i businessen

Når du skal selge noe, trenger du å virkelig tro på det, på et dypere plan. Du trenger å tro på deg selv, på det du er her for å bidra med, og på at prisen du har satt er verdt å betale. Jeg pleier å si at for å...
Se episoden

125. Hvordan finne tilbake til kontakten med folka mine

Etter nydelige tilbakemeldinger etter forrige episode, fortsetter jeg å tenke høyt med dere. I denne episoden snakker jeg om følelsen av å ha mistet kontakten med folka mine, både medlemmer i medlemsportalen og...
Se episoden

124. Jeg mista gnisten i businessen

Denne episoden er jeg nervøs for å dele. Et format jeg ikke har delt så mye av før. Her får du en ærlig oppdatering på hvordan ting egentlig går, i både livet og businessen. Jeg tenker og reflekterer i realtime, mens...
Se episoden

123. Tiltrekk deg de riktige kundene på sosiale medier

Flere vanlige feller i markedsføringa di, og mindsetet som følger med, kan gjøre at du tiltrekker deg feil kunder. Eller kanskje du ikke tiltrekker deg kunder i det hele tatt. I denne episoden gir jeg deg noen tweaks...
Se episoden

122. Kuren for perfeksjonisme og nesten alt i markedsføringa di - Garbage Post Challenge

Garbage Post Challenge er en fantastisk metode for å jobbe med perfeksjonisme, bli mer kreativ, lage innhold til sosiale medier lettere og raskere, våge mer, og generelt bli bedre på markedsføring og SoMe. Jeg har...
Se episoden