Alle episoder
Episoder
133. Hvordan jeg jobber intuitivt og spirituelt med sosiale medier
Jeg jobber intuitivt med sosiale medier og markedsføring. Jeg forhåndsplanlegger ingenting, hverken i lanseringer eller ellers. Allikevel er jeg dønn strategisk og selger som hakka møkk. I denne episoden forteller jeg...
Se episoden
132. Er det mulig å bli STOR i business, uten å drive på en etisk snuskete måte?
Online business-landskapet er fullt av etisk snusk, kultlignende business-masterminds og markedsføring som bevisst bruker frykt som virkemiddel. Og i det siste har jeg grubla mye på, er det mulig å bli skikkelig stor...
Se episoden
131. Å selge uten å selge på sosiale medier
I denne episoden lærer du en genial teknikk for å selge uten å selge. Uten å framstå som "salesy" og masete, på en myk og enkel måte. Og misforstå meg rett, vi trenger å jobbe med mindset rund salg, og lære oss at å...
Se episoden
130. Når du har vokst deg ut av merkevaren din
“My business is an expression of my soul” er en sannhet jeg jobber etter i businessen. Det betyr at når jeg endrer meg, må merkevaren min også endre seg. Men hvordan jobbe med dette? Hvordan skape plass til den du er...
Se episoden
129. Fire nøkler til å poste MYE innhold raskere på sosiale medier
Å bli god på sosiale medier krever øving, MYE øving. Og for en del blir dette et enormt tidssluk. Så hvordan få til å poste mye, uten at det spiser opp all tiden din? I denne episoden deler jeg mine triks, mine 4...
Se episoden
128. Hvordan drive business når det stormer på privaten
I denne episoden deler jeg åpent og ærlig om min egen situasjon, og snakker om hvordan drive business når det stormer på privaten. Jeg snakker om psykisk helse når man driver egen business, hvordan manøvrere i...
Se episoden
127. De tingene som FAKTISK betyr noe når du skal bygge business
Alt for mange som skal bygge eller skalere businessen sin har fokus på helt feil ting. Du setter deg fast i ting som businessmodell, hvilke produkter du skal selge, tekniske ting, design, hvordan man blir god på å...
Se episoden
126. Å tre inn i den fulle krafta di i businessen
Når du skal selge noe, trenger du å virkelig tro på det, på et dypere plan. Du trenger å tro på deg selv, på det du er her for å bidra med, og på at prisen du har satt er verdt å betale. Jeg pleier å si at for å...
Se episoden
125. Hvordan finne tilbake til kontakten med folka mine
Etter nydelige tilbakemeldinger etter forrige episode, fortsetter jeg å tenke høyt med dere. I denne episoden snakker jeg om følelsen av å ha mistet kontakten med folka mine, både medlemmer i medlemsportalen og...
Se episoden
124. Jeg mista gnisten i businessen
Denne episoden er jeg nervøs for å dele. Et format jeg ikke har delt så mye av før. Her får du en ærlig oppdatering på hvordan ting egentlig går, i både livet og businessen. Jeg tenker og reflekterer i realtime, mens...
Se episoden
123. Tiltrekk deg de riktige kundene på sosiale medier
Flere vanlige feller i markedsføringa di, og mindsetet som følger med, kan gjøre at du tiltrekker deg feil kunder. Eller kanskje du ikke tiltrekker deg kunder i det hele tatt. I denne episoden gir jeg deg noen tweaks...
Se episoden
122. Kuren for perfeksjonisme og nesten alt i markedsføringa di - Garbage Post Challenge
Garbage Post Challenge er en fantastisk metode for å jobbe med perfeksjonisme, bli mer kreativ, lage innhold til sosiale medier lettere og raskere, våge mer, og generelt bli bedre på markedsføring og SoMe. Jeg har...
Se episoden