Kjøps- og medlemsvilkår - Unik Business - medlemsportal

 

1. Innledning:

Disse vilkårene gjelder ditt medlemskap i Unik Business.

Unik Business er et medlemsskap, et abonnement på kursinnhold om temaer knyttet til markedsføring i sosiale medier og forretningsutvikling.

Formålet med denne avtalen er å skape trygge og klare rammer, minske sjansen for eventuelle misforståelser, legge grunnlaget for et godt samarbeid, og sikre at handelen skjer i overensstemmelse med gjeldende lovgivning - herunder forbrukerkjøpsloven, markedsføringsloven, angrerettloven og e-handelsloven. Vilkårene i denne avtalen medfører ingen innskrenkning av dine lovbestemte rettigheter, men er ment å framheve de rettighetene og pliktene som er viktigst i forbindelse med kjøpet ditt.

Avtalen vår består av disse vilkårene, samt andre opplysninger du har fått ved bestilling. Alt annet dekkes av de lovene som til enhver tid er gjeldende. 

Dersom du har spørsmål eller kommentarer til det som står i dette dokumentet, ber jeg deg om å kontakte meg på [email protected].

Kjøp av dette medlemsskapet regnes som en bekreftelse på at du har lest, forstått og akseptert disse vilkårene.

 

2. Avtalens parter:

Selger er Anette Thaulow
c/o Anette Maria Thaulow
Eidsfjordveien 81
8415 Sortland
Telefon: 924 35 269
E-postadresse: [email protected]
Org.nr.: NO 925 737 038 

Kjøper er deg, du som kjøper medlemskap i Unik Business.

  

3. Selve medlemskapet:

Kjøp av dette medlemskapet inkluderer

  • Unik Business Bootcamp - et digitalt kurs som tar deg gjennom det du trenger for å komme i gang med din egen digitale bedrift, markedsføring og sosiale medier
  • Hver måned slippes nytt relevant kursinnhold eller holdes live masterclasses, workshops, challenges eller lignende, samt Q&A og gruppesamtaler på Zoom
  • Tilgang på alt kursinnhold så lenge du forblir medlem
  • Kursinnholdet leveres som videoleksjoner i egen kursportal på nett
  • Mulighet til å se kursinnhold i egen app på mobilen (Kajabi)
  • Månedlig "Content Lab" på Zoom
  • Nye innholdsidéer hver måned
  • Lukket community på Facebook
  • Mulighet for å få tilbakemelding på tekster, landingssider, salgssider, nettsider, m.m. i Facebook-gruppa

Opptak av alle live masterclasses, gruppesamtaler, m.m. lastes opp i kursportalen, sånn at du kan se det når det passer deg. Det betyr at om du deltar på et live arrangement, stiller spørsmål eller lignende, vil det du sier bli en del av kursinnholdet som kan sees av andre medlemmer.

Medlemsportaler er levende produkter, og jeg forbeholder meg retten til å endre på medlemsportalens struktur og innhold som jeg vil. Det betyr at innhold kan legges til, endres eller fjernes uten varsel etter hvert som produktet utvikler seg.

 

4. Ansvar:

Jeg forplikter meg til å levere innhold og andre tjenester som beskrevet i punkt 3.

Verken jeg eller teamet mitt påtar seg ansvar for hvorvidt du lykkes på noen områder av din forretningsdrift. 

Kjøper forplikter seg til å følge vilkårene i denne avtalen, og reglene i Facebookgruppa.

 

5. Kommunikasjon og medlemsdialog:

Det er viktig at du melder deg inn i Facebook-gruppa, da all informasjon om nytt kursinnhold, live masterclasses og gruppesamtaler på Zoom, osv. vil bli gitt her. Du har selv ansvar for å holde oversikt over ting som skjer, ved å følge med i Facebook-gruppa og i kalenderen.

Unik Business har en egen Google-kalender med oversikt over planlagte aktiviteter. Link til kalenderen finner du inne i kursportalen og i Facebook-gruppa.

I utgangspunktet vil kommunikasjon med meg skje på epost eller i Facebookgruppa, med mindre annet er avtalt. Henvendelser besvarer jeg innenfor min normale arbeidstid i ukedager, som er fra kl 10:00 til 16:00. Jeg har små barn og en arbeidshverdag som kan være både travel og uforutsigbar, og jeg trenger derfor forståelse for at jeg ikke alltid kan svare øyeblikkelig. Jeg håper samtidig på din tillit til at jeg prioriterer henvendelser fra mine kunder så høyt jeg kan. 

 

6. Betaling, Angrerett og Garanti:

Prisen for nye medlemmer kan og vil endres, men dette vil ikke ha noen effekt på den prisen eksisterende kunder betaler. Med andre ord vil en kunde som kjøper medlemskap til kr 350,- fortsette å betale den prisen helt til de melder seg ut.

Returnerende kunder betaler den prisen som til enhver tid er oppgitt på salgssiden. En utmelding kan altså bety at du sier fra deg retten til å betale en priviligert pris.

Betaling skjer via bankkort eller kredittkort ved innmelding. Kvittering tilsendes fra min betalingsleverandør Stripe. Jeg aksepterer Visa og MasterCard gjennom Stripe og Kajabi. Alle transaksjoner sendes kryptert via SSL (Secure Sockets Layer) og er 100% sikre.

Ved kjøp av ett års medlemskap gjelder normal angrerett og 14 dagers angrefrist. Kunder som angrer innen fristen, uansett grunn, får 100% refusjon. Når du kjøper årsmedlemskap får du to måneder gratis. Dvs. du får 12 måneders medlemskap til prisen av 10 måneder. Gratismånedene anses som de to siste månedene i medlemsåret ditt.

Ved løpende medlemskap har du i utgangspunktet ingen angrerett, men heller ingen bindingstid. Husk at månedlig betaling trekkes på samme dag som du først kjøpte medlemskap. Med andre ord vil en kunde som melder seg inn 3. mai bli belastet på nytt 3. juni.

 

7. Betingelser for bruk:

Alt innhold i portalen er beskyttet av opphavsrett. Kjøper kan ikke bruke bilder, design, opptak eller noen deler av produktet på en måte som krenker mine rettigheter, eller som ikke er godkjent av meg.

Allment tilgjengelig informasjon står kjøper fritt til å dele videre.

Dette produktet er til personlig bruk. Det vil si at det ikke er lov å dele påloggingsinformasjon eller innhold med andre.

Gruppemedlemmenes ytringer og personlige detaljer som er delt i Facebook-gruppa eller på gruppesamtaler på Zoom skal ikke deles utenfor gruppa, for eksempel via skjermdumper eller lignende, uten tydelig tillatelse. Brudd på denne regelen vil kunne medføre utestengelse fra kursinnholdet og/eller Facebookgruppa.

Jeg forventer at folk behandler hverandre med respekt i Facebook-gruppa (ikke vær et troll!), og ikke kommer med diskrimenerende og hatefulle ytringer. Jeg forbeholder meg retten til etter egen diskresjon å utestenge medlemmer fra både Facebook-gruppa og kursportalen dersom de skaper kvalm, bryter regler og sprer hat, rasisme eller annen trakassering.

 

8. Utsettelse og Avlysning:

Jeg forbeholder meg retten til å avlyse eller utsette planlagte eller fastsatte aktiviteter som følge av årsaker som er utenfor min kontroll, og som det ikke er rimelig å forvente at jeg kunne forutsett.

 

9. Utmelding av medlemsportalen

Ved månedlig medlemskap kan du melde deg ut når som helst, og vil da beholde tilgangen til kursportalen og alt innholdet inntil perioden du har betalt for er omme.

Du har selv ansvar for å avslutte abonnementet ditt inne i kursportalen. Det gjør du ved å gå inn på din profil og klikke på "innstillinger" inne i kursportalen i Kajabi. I kursportalen finner du også en detaljert oppskrift på hvordan du avslutter abonnementet. Ved vansker kan du sende en e-post til [email protected], men da må det påberegnes noe forsinkelse.

 

10. Endringer:

Disse vilkårene kan bli endret fra tid til annen. Den seneste versjonen er alltid den gjeldende, og vil finnes på min salgsside. 

 

11. Konfliktløsning:

Jeg er opptatt av at kundene mine skal være fornøyd med det jeg leverer. Om du av noen grunn er misfornøyd, ber jeg om at du sier fra så snart som mulig.

Disse vilkårene og alle spørsmål vedrørende medlemskap reguleres av norsk rett.

Ved enhver tvist vedrørende vilkårene eller brudd på vilkårene, oppsigelse eller ugyldighet av vilkårene eller andre spørsmål knyttet til programmet, forplikter partene seg til å forsøke å løse på laveste mulige nivå mellom seg. Hvis tvisten ikke løses først ved forhandlinger mellom partene, vil en uenighet eller tvist i forbindelse med denne avtalen kunne sendes til forliksrådet eller retten.

 

Kontakt:

Anette Maria Thaulow

Tlf: 924 35 269

Epost: [email protected]

 

Sist endret: 21.09.2024