Avtale og vilkår for "Brand- og business-boost", med Anette Thaulow

 

Innledning:

Jeg ber deg lese nøye gjennom denne avtalen. Her finner du oversikten over det som er avtalt mellom oss, og som du går med på, ved kjøp av "Brand- og business-boost" (BBB) med Anette Thaulow.

Formålet med denne avtalen er å skape trygge og klare rammer, minske sjansen for eventuelle misforståelser, legge grunnlaget for et godt samarbeid, samt sikre at oppdraget skjer i overensstemmelse med gjeldende lovgivning.

Avtalen består av disse vilkårene, samt opplysninger du har fått ved bestilling. Alt annet dekkes av de lovene som til enhver tid er gjeldende. 

Dersom du lurer på noe i dette dokumentet ber jeg deg kontakte meg på [email protected] 

Når du har booket din BBB og betalt via betalingssiden, bekrefter du at du har lest, forstått og aksepterer disse vilkårene.

 

Avtalens parter: 

Oppdragstaker er Anette Thaulow
c/o Anette Maria Thaulow
Halfdan Wilhelmsens alle 18
3116 TØNSBERG
Telefon: 92435269
E-postadresse: [email protected]
Org.nr.: NO 925 737 038

Kunden er deg, du som booker en BBB.

   

Kjøp av Brand- og business-boost inkluderer:

- 90 minutters intensiv strategisamtale på Zoom (inkludert opptak av samtalen)
- én måneds medlemskap i medlemsportalen Unik business

Som forberedelse til samtalen fyller du ut et spørreskjema, for å kartlegge hvor du er i businessen og hvor skoen trykker, og hva du ønsker å fokusere på på strategisamtalen, sånn at vi kan være effektive og gå rett på sak når vi snakkes.

Før samtalen setter jeg meg inn i det du har svart i spørreskjemaet, og tar evt. en titt på dine SoMe-kanaler/nettside/annet som er aktuelt.

Aktuelle temaer for din BBB kan være:
- Strategi og klarhet i veien videre for ditt brand og markedsføring
- Legge en plan for veien videre i businessen din
- Strategi for sosiale medier
- Oppstart av bedrift
- Planlegging (og til dels gjennomføring) av lansering
- Strategi for salgstrakt og evt. annonsering
- Businessmodell og/eller gjennomgang av produkter og tjenester
- Annet relatert til business, brand og markedsføring

Den inkluderte måneden med medlemskap i Unik business gjelder én måned fra dagen for selve strategisamtalen. Dvs. at du vil få tilgang til medlemsportalen den dagen vi har avtale om samtale.
 

Pris/betaling

Total pris er 4500 kr. 

Tjenesten er fritatt MVA, da du også får tilgang på supplerende kurs/opplæring, i Unik business.

 

Utsettelse og avlysning

Blir oppdraget avbrutt eller utsatt etter at avtalen er inngått og betalt, gjelder følgende betingelser.: 

Oppdrag det allerede er betalt for fullføres. 

Det er anledning til å endre dato for selve strategisamtalen, hvis det gis varsel innen 48 timer før samtalen. Ved akutt sykdom, syke barn eller annet uforutsett er det anledning til å endre dato på kortere varsel. Dette gjelder begge parter.

Ved endring av dato for strategisamtalen, må ny dato velges og samtalen gjennomføres innen 3 mnd. fra den opprinnelige datoen. 

 

Lojalitets- og taushetsplikt 

Begge parter forplikter seg til å forholde seg lojalt til hverandre ved å gi beskjed uten ugrunnet opphold om forhold man forstår vil ha betydning for den andre.

Oppdragstaker forplikter seg til å bevare fullstendig taushet om alle forhold av forretningsmessig karakter og annen intern informasjon om kunden, deres kunder, leverandører og medhjelpere av enhver art. Dette inkluderer, men er ikke begrenset til, forretningshemmeligheter, planer, prosjekter, kontrakter, beregninger, budsjetter, regnskap, underlagsmateriale og øvrig korrespondanse. 

Taushetsbelagt informasjon skal beholdes betryggende sikret mot innbrudd og annen form for uønsket innsyn av enhver art. Taushetsplikten gjelder både under arbeidsforholdet og etter dets opphør. 

 

Tvister 

Partene forplikter seg til å løse eventuelle uenigheter, misforståelser og konflikter, på lavest mulige nivå mellom seg. Hvis tvisten ikke løses først ved forhandlinger eller mekling mellom partene, vil en uenighet eller tvist i forbindelse med denne avtalen kunne sendes til forliksrådet eller retten.

Denne avtalen og spørsmål rundt den reguleres av norsk rett.

 

GDPR/Personvern 

I henhold til personopplysningsloven har oppdragstaker plikt til å forholde seg til personvernregler. 

Dette gir kunden rett til innsikt i alle opplysninger oppdragstaker samler og tar vare på under oppdraget. Opplysninger kan være navn, firmanavn, kontaktinformasjon og annet som er nødvendig for å utføre oppdraget. 

Oppdragstaker plikter å ivareta denne informasjonen og for øvrig all informasjon, korrespondanse og annet av forretningsmessig karakter på en datamaskin og/eller mobiltelefon med passord. Passordet må ikke blir delt med tredjepart. Alle passord og annen sensitiv informasjon oppdragstaker får innsikt i for å utføre oppdraget, skal oppbevares betryggende sikret mot innbrudd og annen form for uønsket innsyn av enhver art. 

Kunden skal når som helst kunne be om innsikt i informasjonen som er samlet, be om retting eller sletting av informasjon. Oppdragstaker kan ta vare på kunders informasjon inntil 6 måneder etter avsluttet samarbeid. 

 

Kontakt:

Anette Maria Thaulow

Halfdan Wilhelmsens alle 18, 3116 Tønsberg

Tlf: 924 35 269

Epost: [email protected]

 

Sist endret: 03.10.24